Διάβασμα & Διατροφή πάνε μαζί

0
25

Η εξεταστική περίοδος βρίσκεται προ των πυλών!!

Μήπως σκέφτεσαι τι μπορείς να κάνεις για να ενισχύσεις λίγο την απόδοσή σου και να αντέξεις καλύτερα το στρες της περιόδου; Βρες παρακάτω τα τρόφιμα που δεν πρέπει να λείπουν τώρα από τη διατροφή σου:


–  Αυγό  : Πλούσιο σε χολίνη και λεκιθίνη οι οποίες ενισχύουν τη μνήμη και την πνευματική απόδοση!


–  Σοκολάτα υγείας   : Το κακάο, το οποίο αποτελεί πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών και χολίνης, βοηθά στη συγκέντρωση   και την αύξηση της ενεργητικότητας .


–  Πορτοκάλι : Το φυλλικό οξύ που συναντάμε στο πορτοκάλι βοηθά στη μείωση του στρες  ενώ η βιταμίνη C  που περιέχει ασκεί συνεργιστική δράση στην παραπάνω διαδικασία και θα τονώσει τις αντοχές σου .


–  Σολομός  & Σπόροι chia: Είναι πλούσιες πηγές ω-3 πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, τα οποία είναι άκρως απαραίτητα σε αυτή τη φάση ενώ συμμετέχουν σε πολλαπλές λειτουργίες του εγκεφάλου μας .


 Τέλος, μην ξεχνάς το πρωινό σου!  Έρευνες δείχνουν πως η κατανάλωση πρωινού αύξησε την εγρήγορση και την πνευματική απόδοση σε μαθητές σε σύγκριση με εκείνους που δεν κατανάλωναν πρωινό γεύμα!
 Από ροφήματα, μπορείς να επιλέξεις, φυσικά, τον καφέ   που είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικές ουσίες και καφεΐνη. Εναλλακτικά, το πράσινο τσάι  περιέχει πολλές αντιοξειδωτικές ενώσεις οι οποίες βοηθούν στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών στον οργανισμό και την προστασία του εγκεφάλου!


Καλή επιτυχία Βάλια Γρηγορίου!!!

 

Πηγή: www.valiagrigoriou.gr