Η ενημερωμένη λειτουργία εισήχθη στις υπηρεσίες του Instagram προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες πολλών χρηστών.
Η ενημερωμένη λειτουργία «Αναζήτηση στο χάρτη» εισήχθη στις υπηρεσίες του Instagram προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες πολλών χρηστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν το Instagram ως πλατφόρμα για να μοιράζονται αναμνήσεις από τα διάφορα μέρη που επισκέπτονται, εστιατόρια ή ταξιδιωτικούς προορισμούς και καταλύματα, αλλά και να αναζητούν μέσω των σχετικών hashtag τα μέρη που θέλουν να επισκεφτούν στη συνέχεια.
Η λειτουργία αναζήτησης στο χάρτη του Instagram, όπως αναφέρουν το wifinews.gr μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δύο βασικούς τρόπους. Ο πρώτος είναι μέσω της καρτέλας πλοήγησης.
Εάν πατήσετε το εικονίδιο «χάρτης» που προστέθηκε πρόσφατα στην επάνω δεξιά γωνία της καρτέλας πλοήγησης, μπορείτε με μια ματιά να ανακαλύψετε δημοφιλή μέρη με hashtag για διάφορες κατηγορίες προορισμών, όπως εστιατόρια, καφετέριες και τουριστικά αξιοθέατα κοντά στην τρέχουσα τοποθεσία σας.
Ο δεύτερος τρόπος είναι να αναζητήσετε τον προορισμό που θέλετε απευθείας μέσω hashtag. Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης αναζητά προτάσεις κοντινών προορισμών χρησιμοποιώντας το hashtag #καφετέρια, τα καταστήματα κοντά του που έχουν κάνει δημοσιεύσεις χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο hashtag, εμφανίζονται στη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Οι χρήστες μπορούν έτσι να ανακαλύψουν πολλά νέα μαγαζιά μέσω των δύο αυτών τρόπων και στη συνέχεια μπορούν επίσης να λάβουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά, εάν επισκεφτούν απευθείας τον λογαριασμό Instagram της επιχείρησης που τους ενδιαφέρει.
Η λειτουργία αναζήτησης στο χάρτη ενεργοποιείται για πρώτη φορά και μόνο σε ορισμένες χώρες, μεταξύ των οποίων είναι η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελλάδα και η Πορτογαλία, αλλά η λειτουργία της πρόκειται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες μελλοντικά.
Παράλληλα, το Instagram καταβάλλει προσπάθειες με διάφορα μέσα έτσι ώστε όλο και περισσότεροι χρήστες να μπορούν να ανακαλύπτουν προϊόντα και υπηρεσίες που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους, αλλά και να έχουν όλο και συχνότερη επαφή με τις αγαπημένες τους μάρκες.