Digital marketing….αυτός ο άγνωστος….

0
16

Ακούς και εσύ παντού γύρω σου τελευταία τις λέξεις social media, facebook διαφημίσεις για
επιχειρήσεις, σεμινάρια digital marketing, διαφημίσου μέσω internet (παλιό και λίγο
awkward)….?
Μα τι είναι επιτέλους το digital marketing??? H ομάδα του Variety είναι εδώ για να στο
αποσαφηνίσει (κοινώς να το κάνει λιανά!).
Για τους άμεσους:
Τα εργαλεία είναι: Google (maps, business, adwords Facebook, Instagram, Youtube,
Mailchimp (και όχι μόνο), Tik tok (tik τι?), Tripadvisor, Pinterest…και μερικά ακόμα
Για τους ψυχαναγκαστικούς:
Τα βήματα για το αποδοτικό digital marketing είναι τα εξής….
1. Κατασκευή site / eshop. Χωρίς να είναι απαραίτητο, είναι βασικό για την προβολή
σας στο διαδίκτυο (πρέπει να σαι over 40 για να το λες ακόμα έτσι).
2. Google αναζητήσεις, να σας βρίσκει όποιος σας ψάχνει στην google.
3. Facebook και google τοποθετήσεις (banners). Πολλές και συχνές και διαφορετικού
είδους διαφημίσεις και στα 2 μέσα. To Facebook πλέον απευθύνεται σε over 30
something κοινό…..
4. Remarketing (μυστικό), το πως με προγραμματιστικό τρόπο να ξαναστοχεύω το
κοινό που με ψάχνει, ή ψάχνει κάτι σχετικό με αυτό που πουλάω.
5. Intsagram ads, το Instagram είναι περισσότερο της νεολαίας….(ή τελοσπάντων για
τον γνωστό θείο που κάθεται με την νεολαία στα τραπέζια). Έχει όμως τεράστιο
impact σε ένα brand
6. Video marketing
7. Mail Marketing…επειδή δεν ανοίγετε κάποιοι τα mail σας, δεν σημαίνει ότι το κάνουν
ΟΛΟΙ!….
8. Όλα τα παραπάνω, αλλά και κάποια ακόμα εργαλεία που αφορούν εξειδικευμένες
επιχειρήσεις (πχ tripadvisor).
Και με αυτά τι? Θα αρχίσει να γίνεται χαμός και η επιχείρηση θα βαρέσει συναγερμό….μιας
και δεν θα προλαβαίνουμε τις παραγγελίες – πωλήσεις? Όχι….το digital marketing δεν είναι
μάγος. Είναι ένα είδος διαφήμισης….και όπως όλες οι διαφημίσεις αν προωθούν κάτι που
έτσι κι αλλιώς δεν είναι κάτι χρηστικό ή όμορφο ή χρήσιμο δεν θα κάνει πώληση….έτσι και το
digital marketing. Και θα απαντήσει κάποιος….ε τότε γιατί να χρησιμοποιήσω το internet για
διαφήμιση? Μα πολύ απλά γιατί έτσι μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς έκανα λάθος
εμπορικά. Το digital marketing έχει το μεγάλο πλεονέκτημα των μετρήσιμων
αποτελεσμάτων.
Αν και δεν χρειάζεται πλέον να αναλυθεί ο ρόλος του digital marketing στην σημερινή εποχή,
δεν έχει πλέον κάποιον υπολογίσιμο “αντίπαλο” στον τομέα της διαφήμισης. Τα
παραδοσιακά μέσα marketing έχουν απαξιωθεί πλήρως (και δικαίως κατά την γνώμη του
προσυπογράφοντος).
Η τηλεόραση (ποια?) ήταν πάντα πολύ ακριβή….πλέον αναλογικά δεν συγκρίνεται ο λόγος
κόστος/απόδοση….με το digital marketing….εκτός αν διαφημίζεις το Carnation!!
Το φυλλάδιο….καλύτερα να μην το σχολιάσουμε γιατί μπορεί να βρεθούμε στα δόντια
κάποιου περιβαλλοντολόγου – οικολόγου…και ποιος μας σώζει!
Τα έντυπα μέσα (εφημερίδες, περιοδικά)….η κίνηση τους πλέον έχει μειωθεί πάρα πολύ
αφού και τα ίδια τα μέσα αυτά το έχουν γυρίσει στην ηλεκτρονική διαφήμιση.
Εσύ ακόμα να πεισθείς και να το δοκιμάσεις?
Αυτά και ακόμα περισσότερα μπορείτε να τα γνωρίσετε στο δωρεάν σεμινάριο της Product Digital, αποκλειστικά για επιχειρήσεις, που διεξαχθεί την

  • Τετάρτη 23-9-2020 και το Σάββατο 26-9-2020 στα γραφεία της στο Χαλάνδρι.
  • Για δηλώσεις συμμετοχής: https://productdigital.gr/seminario/