Η Διατροφολόγος Νάνσυ Γρίβα μιλάει για την απώλεια βάρους

Απλά tips που θα σας βοηθήσουν να εξιλεωθείτε για τις καλοκαιρινές γευστικές αμαρτίες και να αποκτήσετε το κορμί των ονείρων σας.

0
724
health eating and weight loss

Διατροφή για απώλεια λίπους

Απλά tips που θα σας βοηθήσουν να εξιλεωθείτε για τις καλοκαιρινές γευστικές αμαρτίες και να αποκτήσετε το κορμί των ονείρων σας.

Είτε αφεθήκατε λίγο παραπάνω στις διακοπές, είτε δεν καταφέρατε να χάσετε τα περιττά κιλά από τα οποία θέλετε εδώ και καιρό να απαλλαγείτε, ποτέ δεν είναι αργά να σμιλεύεστε το σώμα που επιθυμείτε. Αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές για να το πετύχετε χωρίς κόπο αλλά με τρόπο. Τις ίδιες μπορεί να εφαρμόσει και ο σύντροφός σας, αν σας συνοδεύει σε αυτή την προσπάθεια.

Θυμηθειτε: ασκηση και σωστη διατροφη ειναι οι συμμαχοι σας!

Think twice… πριν επιλέξετε ένα γεύμα.

Η πρωτεΐνη προκαλεί αίσθημα κορεσμού και φυσικά αποτελεί το δομικό συστατικό των μυών μας, ενώ με την κατανάλωση φυτικών ινών αποτρέπεται η απότομη αύξηση του σακχάρου. Φροντίστε, λοιπόν, κάθε γεύμα σας να περιέχει αυτά τα δύο συστατικά. Για παράδειγμα, ένα από τα σνακ της ημέρας θα μπορούσε να είναι ένα φρούτο εποχής μαζί με μικρή ποσότητα ανάλατων ξηρών καρπών.

Τροφές πλούσιες σε πρωτείνη

Have fun… αλλά μην το παρακάνετε.

Μπορεί τις καθημερινές να είμαστε εγκρατείς, αλλά τα Σαββατοκύριακα να επιτρέπουμε στον εαυτό μας να τρώει λίγο παραπάνω. Οι ημέρες εκτός δουλειάς αποτελούν ημέρες χαλάρωσης, στη διάρκεια των οποίων πολλές φορές οδηγούμαστε σε τσιμπολογήματα ή στην κατανάλωση πλούσιων σε θερμίδες γευμάτων.


Keep on moving!

Ας αφήσουμε πίσω μας την εποχή της καθιστικής ζωής. Όμως ποιο είδος άσκησης χρειάζεται να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας; Η καύση λίπους απαιτεί αερόβια άσκηση μέτριας έντασης, όπως το κολύμπι, το περπάτημα ή το ποδήλατο. Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε πως με την πάροδο του χρόνου, δηλαδή μετά τα 30 και κυρίως μετά τα 50 έτη, ο οργανισμός χάνει συνεχώς ένα μικρό ποσοστό μυϊκής μάζας. Γ’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να ενσωματώσουμε στις δραστηριότητές μας τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα ασκήσεις που ενδυναμώνουν τους μυς (π.χ. βάρη). Έτσι ενισχύουμε το μεταβολισμό μας (οπότε αυξάνουμε τις καύσεις) και αποτρέπουμε την αποθήκευση λίπους.
Head’s up!

Δεν πρέπει να εγκαταλείπουμε εύκολα την προσπάθεια για μια ισορροπημένη διατροφή. Η ουσιαστική αντιμετώπιση του περιττού βάρους βασίζεται σε δύο πυλώνες. Ο πρώτος είναι η απώλεια των επιπλέον κιλών, ενώ ο δεύτερος -και ίσως ο σημαντικότερος-, η διατήρηση του νέου βάρους. Συνεπώς αυτό που πρέπει να μας απασχολεί δεν είναι το αν θα χάσουμε 10 κιλά σε δύο ή τέσσερις μήνες, αλλά το αν θα καταφέρουμε να μην τα ξαναπάρουμε (φαινόμενο που παρατηρείται κατά κανόνα μετά από δίαιτες-εξπρές).

Η δραστική λύση
Ο συνδυασμός στοχευμένης εκγύμνασης Miha Bodytec και ισορροπημένης διατροφής δίνει θεαματικά αποτελέσματα όχι μόνο στην απώλεια βάρους αλλά και στη βελτίωση της σύστασης του σώματος (αύξηση μυϊκής μάζας και ελάττωση επιπέδων λίπους). Το Miha Bodytec είναι μια εναλλακτική μορφή άσκησης με ορατά αποτελέσματα από την πρώτη κιόλας εβδομάδα. Διεγερτικοί παλμοί ελέγχουν με απλό τρόπο όλες τις βασικές μυϊκές ομάδες την ώρα που εκτελούμε κάποιες αερόβιες ή πλειομετρικές ασκήσεις. Το πρόγραμμα διαρκεί 25’ και απαιτείται να γίνεται δύο φορές την εβδομάδα.

Νάνσυ Γρίβα
Διατροφολόγος – Διαιτολόγος

Πηγή: http://www.chryssalis.com/