Ακόμα ένα “χτύπημα” για τον κόσμο του SEO;

0
69

Με τις τρεις αυτές λέξεις έχει αναστατωθεί ο κόσμος του SEM/SEO αυτή την εβδομάδα, αφού ξυπνώντας τη Δευτέρα αρχίζαμε να βλέπουμε σε πολλές αναζητήσεις ότι οι διαφημίσεις AdWords πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα δεν ήταν πλέον 3, αλλά 4.

12348064_10153812993736151_530543582328835426_n

Τι συμβαίνει; Προσπαθεί η Google να βγάλει περισσότερα από τους διαφημιζόμενους;

Η απάντηση είναι μάλλον ναι αλλά όχι για τους λόγους που φαντάζεστε, ότι δηλαδή εκεί η διαφήμιση είναι πιο ακριβή. Άλλωστε, η 4η θέση είτε είναι ακριβώς πάνω από το 1ο οργανικό αποτέλεσμα, είτε είναι η πρώτη διαφήμιση στη δεξιά στήλη, κοστίζει στην πραγματικότητα το ίδιο. Ίσως φέρνει ένα κίνητρο παραπάνω για ανταγωνισμό για την 4 θέση και βοηθάει λίγο τη Google με το να πριμοδοτήσουν οι «τριτοτέταρτοι» λίγο παραπάνω το bidding strategy τους.

Αλλά ο πραγματικός λόγος που η Google εμφανίζει τα “Four Ads” είναι μάλλον διαφορετικός. Ο λόγος, πιστεύουμε, είναι για να ταράξει τα νερά στο SEO, καθώς ακόμα κι αν κάποιος παίζει στην πρώτη θέση, ξαφνικά βρέθηκε μια θέση πιο κάτω. Και κατά πάσα πιθανότητα βρέθηκε στο desktop below the fold. Για mobile δε συζητάμε, βρέθηκε μάλλον δύο φορές κάτω από το fold.

Είναι αυτό κάτι μόνιμο; Δύσκολο να πούμε.

Πάντως, η Google ακόμα κι αν απλά τεστάρει τα νερά για λίγο, το κάνει σε καλή χρονική στιγμή γιατί έτσι βοηθάει τους διαφημιζόμενούς της με τα χριστουγεννιάτικα ψώνια και έχει ήδη στρώσει αρκετά την ποιότητα των διαφημίσεων στο AdWords, καθώς στα ανταγωνιστικά searches δύσκολα κάποιος παίζει με κακό Quality Score.

Πηγή: http://www.suit.gr/adwords-four-ads