Συγκεκριμένα, οι μπάρες θα είναι κλειστές στους σταθμούς της γραμμής 3 από την Εθνική Άμυνα έως το Σύνταγμα, όπως και στους σταθμούς της γραμμής 2 από τα Σεπόλια έως τη Δάφνη. Το μέτρο θα συνεχιστεί και αύριο, όταν και θα κλείσουν οι μπάρες στους σταθμούς στο Μέγαρο Μουσικής, στον Σταθμό Λαρίσης και στον Νέο Κόσμο.
Παράλληλα, στους σταθμούς Μοναστηράκι, Ομόνοια και Πανεπιστήμιο οι μπάρες θα παραμείνουν μερικώς ανοικτές, καθώς στον τρίτο λειτουργούν μόνο δύο αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων και η ομαλή εξυπηρέτηση δεν είναι δυνατή.




ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr

