Χαμός στα social media τις τελευταίες ώρες με την καμπάνια της Εθνικής Τράπεζας i-runmarathon! Η εν λόγω καμπάνια αναφέρεται στην προσφορά της Εθνικής Τράπεζας ποσού 0,50 ευρώ για κάθε post σε twitter, facebook & instagram με το hashtag #irunmarathon στο κέντρο ειδικής φροντίδας παιδιών του Ναυτικού νοσοκομείου Πειραιά. Έντονες αντιδράσεις έχουν προκληθεί όμως μιας και στα ‘ψιλά’ γράμματα αναφέρεται πως η καμπάνια ισχύει μέχρι τα hashtags να φτάσουν τα 10.000 (κάτι που σημαίνει δωρεά της τάξεως των 5.000 ευρώ). Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε τις πιο πετυχημένες προσπάθειες ‘τρολλαρίσματος’ της καμπάνιας, απολαύστε παρακάτω…
#irunmarathon #irunwithstokous pic.twitter.com/R5x4vjddpM
— michaelstevi (@michaelsstevi) Νοέμβριος 5, 2015
Και μια που προσεγγίζει με διαφορετικό ύφος το όλο θέμα και τρέχει την καμπάνια #idonotrunmarathon