Η Coca Cola το προηγούμενο καλοκαίρι πήγε τη διαφήμιση στο επόμενο επίπεδο, προωθώντας την Coke Zero με έναν τρόπο που φαντάζει απίστευτος. Δεν αφορά την αίσθηση της αφής, της ακοής ή της όρασης, αλλά την αίσθηση της γεύσης!
Το συγκεκριμένο project λειτουργούσε οπουδήποτε μπορούσες να βρεις αντίστοιχες διαφημίσεις, ακόμα και μέσω του προγράμματος Shazam μιας και ακούγοντας τον ήχο της να αφρίζει σε ποτήρι κέρδιζες free drinks! Ακόμη και με έναtweet μπορούσες να κερδίσεις άμεσα μια coca cola!
Απολαύστε την εν λόγο διαφημιστική καμπάνια: