Ξεχάστε το Adwords, το DoubleClick και τα άλλα διαφημιστικά προϊόντα της Google που γνωρίζετε. Στις 10 Ιουλίου, η Google αλλάζει τα πάντα – προς το καλύτερο.
Η Google ξεκίνησε τις διαφημίσεις της τον Οκτώβριο του 2000. Τότε, εξυπηρετούσε 350 διαφημιζόμενους. Μέχρι το 2015, η Google είχε πάνω από 1 εκατομμύριο διαφημιζόμενους. Όλα είχαν αλλάξει, αφού ο ιστός δεν ήταν πια αυτός που ήταν παλιά. Μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων γεννήθηκαν, τα βίντεο αναπτύχθηκαν, οι εκδότες έγιναν πιο έξυπνοι. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, “το οικοσύστημα διαφήμισης της Google έχει γίνει πολύ περίπλοκο, σχεδόν αδύνατο να πλοηγηθεί“, σύμφωνα με τον Jalil Chikhi, ηγέτη των επιχειρήσεων στο Google France.
Για τους λόγους αυτούς, το Google Adwords πιθανότατα δεν θα γιορτάζει τα 18α γενέθλιά του. Στις 10 Ιουλίου, κατά τη διάρκεια της συνόδου κορυφής Google Marketing Live, η Google θα ανακοινώσει την απλούστευση του διαφημιστικού της οικοσυστήματος σε τρεις νέες κατακόρυφες κατηγορίες: τις Διαφημίσεις Google (Google Ads), την πλατφόρμα μάρκετινγκ Google (Google Marketing Platform) και τον Διαχειριστή διαφημίσεων Google (Google Ad Manager).
Διαφημίσεις Google (Google Ads)
Οι Διαφημίσεις Google είναι βασικά το νέο Google Adwords. Αλλά το 2018, δεν θα μιλάμε πλέον μόνο για λέξεις-κλειδιά. Σήμερα μιλάμε για ακροατήρια κοινού ενδιαφέροντος, μορφές βίντεο διαφήμισης και πολλά άλλα. Οι Διαφημίσεις Google θα ομαδοποιήσουν όλα τα διαφημιστικά προϊόντα που είναι διαθέσιμα μέσω του Google.com, του Δικτύου Google και του YouTube σε μια οντότητα.
Πλατφόρμα μάρκετινγκ Google (Google Marketing Platform)
Η δεύτερη αλλαγή αφορά το DoubleClick και τη σουίτα Google Analytics 360. Θα ανασυγκροτηθούν σε μια πλατφόρμα για τους διαφημιζόμενους ώστε να σχεδιάζουν, να αγοράζουν, να μετρούν και να βελτιστοποιούν όλα τα ψηφιακά μέσα που διαθέτουν από την Google σε ένα μέρος.
Διαχειριστής διαφημίσεων Google (Google Ad Manager)
Ο Διαχειριστής διαφημίσεων Google είναι το νέο όνομα για όλα τα προγράμματα. Αφιερωμένο στους εκδότες, ανασυντάσσει το DoubleClick for Publishers και το DoubleClick Ad Exchange. Ο νέος Διαχειριστής διαφημίσεων Google θα έχει ως στόχο να εξοπλίσει τους εκδότες με αποτελεσματικότερα εργαλεία για τη δημιουργία εσόδων από το περιεχόμενό τους.
Όλες αυτές οι αλλαγές αναμένεται να κυκλοφορήσουν λίγο μετά την επίσημη ανακοίνωσή τους κατά τη διάρκεια της συνόδου κορυφής Google Marketing Live στις 10 Ιουλίου 2018.