Μία νέα τεχνική για posting στο Facebook έχει εμφανιστεί, ειδικά μετά από τις τελευταίες αλλαγές στον αλγόριθμο του Facebook και του Instagram.
Προφανώς, το να κάνει κάποιος το περιεχόμενο που ποστάρει να εμφανιστει στο κοινό, δεν είναι εύκολο, ειδικά αν αναλογιστεί κάποιος τα νούμερα των posts που γίνονται στο Facebook ανα 20 λεπτά ( ενα εκατομμύριο κοινοποιήσεις, 4.86 εκατομμύρια φωτογραφίες, 763.888 ενημερώσεις κατάστασης ). Η νέα αυτή τεχνική μπορεί να τριπλασιάσει την απήχηση και την εμπλοκή του κοινού με το περιεχόμενό μας, με λιγότερα αλλά πιο καλά σε ποιότητα posts.
Η τεχνική αυτή φαίνεται να δουλεύει με τον εξής τρόπο : αλλάζοντας την αναλογία συχνότητας / ποιότητας στα posts του Facebook, με προσέγγιση στην ποιότητα έναντι της συχνότητας, τα posts αποκτούν περισσότερη απήχηση και εμπλοκή. Σε επίπεδο απήχησης, μπορεί να τριπλασιάσει τις υπάρχουσες τιμές, ενώ σε επίπεδο εμπλοκής μπορεί να εμφανιστεί άνοδος μέχρι και 350%.
Μέσω αυτής της τεχνικής, επιτυγχάνονται δύο βασικά στοιχεία αύξησης της αποδοτικότητας. Πρώτον, ο χρήστης μπορεί να πετυχαίνει μεγαλύτερη απήχηση και εμπλοκή στα posts του, χωρίς να ξοδεύει τον ίδιο χρόνο που ξόδευε πριν. Δεύτερον, το χρόνο τον οποιο εξοικονομεί, μπορεί να τον διαθέσει σε άλλες, πιο δημιουργικές, ασχολίες ή projects, που μπορούν να του αποφέρουν επιπλεόν πλεονεκτήματα.
Τελικά, μπορεί να αποδειχθεί πως πρόκειται για μια χρυσή τομή στον τρόπο που διαχειρίζεται κάποιος το Facebook, καθώς ο χρήστης από την μία διαθέτει λιγότερο χρόνο για να ποστάρει υλικό το οποίο δεν του αποφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, και αφιερώνει τον ελευθερο του πλέον χρόνο στο να βελτιώσει ποιοτικά τις δημοσιεύσεις του, προσεγγίζοντας πολύ μεγαλύτερο κοινό και αυξάνωντας τα αποτελεσματά του.