Βελτιστοποιήστε τη διαφημιστική στρατηγική σας με τις καλύτερες πρακτικές του Facebook

0
37

Το facebook αναμφισβήτητα αποτελεί ένα πολύ δυνατό και αποτελεσματικό εργαλείο διαφήμισης.

Οι δυνατότητες που προσφέρει είναι πολλές με τον εκάστοτε ενδιαφερόμενο να μπορεί να τις προσαρμόζει ανάλογα με τις ανάγκες του.

Χρησιμοποιείστε την παρακάτω ευρεία γκάμα πρακτικών του facebook και μεγιστοποιείστε την προβολή των διαφημίσεών σας στο κοινό που στοχεύετε:

  1. Καθώς αυξάνετε τον προϋπολογισμό σας, η απόδοση της επένδυσης (ROI) μπορεί να μειωθεί.
  • Όταν αυξάνεται ο προϋπολογισμός, οι νέες εμφανίσεις θα είναι αναγκαστικά λιγότερο αποδοτικές από αυτές με τον προηγούμενο μικρότερο προϋπολογισμό. Ένας τρόπος για την βελτιστοποίηση της σχέσης κόστους απόδοσης, αφορά στη δυνατότητα εκτέλεσης περισσότερων δοκιμών, τη δημιουργία καλύτερων διαφημίσεων και ιστοσελίδων και την ανάπτυξη μεγαλύτερης εξειδίκευσης στις διαφημιστικές καμπάνιες.
  1. Προσαρμόστε τον στόχο βελτιστοποίησης όσο το δυνατόν πιο κοντά στον επιχειρηματικό σας στόχο.
  • Επιδιώξτε down funnel μετατροπές, όχι κλικ. Αν επιδιώκετε χρέωση μέσω κλικ, το σύστημά μας θα αναζητήσει εμφανίσεις που σας δίνουν τα περισσότερα κλικ για τον προϋπολογισμό σας. Αν επιδιώκετε μετατροπές, το σύστημά μας θα προσπαθήσει να βρει τις περισσότερες μετατροπές. Χρησιμοποιήστε τη Βελτιστοποίηση Αξίας για να λάβετε την υψηλότερη απόδοση στοιχείων του ενεργητικού σας (ROAS) για τον προϋπολογισμό σας.
  1. Χρειάζονται περίπου 50 μετατροπές για να μπορεί το σύστημά μας να προβλέψει καλύτερα τις μετατροπές.
  • Οποιαδήποτε αλλαγή στη στόχευση ή στη διαφήμιση, θα καθορίσει εκ νέου τη διαδικασία εκμάθησης του συστήματός μας. Μεγάλες αλλαγές στην προσφορά ή τον προϋπολογισμό μπορούν επίσης να επανακαθορίσουν τη διαδικασία μάθησης. Αυτό που βλέπετε στις πρώτες 50 μετατροπές μετά από μια αλλαγή μπορεί να μην είναι ενδεικτικό του τι θα δείτε μετά τις πρώτες 50.
  • Συνιστούμε ο σχεδιασμός σας να περιλαμβάνει 100+ μετατροπές . Με αυτόν τον τρόπο, αν χρειαστούν 50 μετατροπές για εκμάθηση, οι άλλες 50 μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να επωφεληθείτε από τη διαδικασία εκμάθησης.
  1. Εάν δεν μπορείτε να φτάσετε στις 100 μετατροπές , σκεφτείτε να μετακινήσετε το στόχο βελτιστοποίησης προς το πάνω μέρος του conversion funnel.
  • Αν έχετε ένα πολύ μικρό αλλά εξαιρετικά καταρτισμένο κοινό, η στόχευση για κλικ μπορεί να είναι καλύτερη από την επιδίωξη των μετατροπών , αν πιστεύετε ότι θα πάρετε μόνο λίγες μετατροπές ανά διαφήμιση.
  1. Αποφύγετε την υπερβολική μείωση του κοινού σας.
  • Επιτρέψτε στο σύστημα να εντοπίζει κοινά ισχυρών αγοραστών που ενδεχομένως θα είχαν χαθεί, αν είχαν αρχικά αποκλειστεί.
  1. Δημιουργήστε διαφημίσεις που να τρέχουν σε όλες τις κύριες διαφημιστικές πλατφόρμες. 
  • Η Βελτιστοποίηση Τοποθέτησης και η Βελτιστοποίηση του Προϋπολογισμού Καμπάνιας είναι οι ευκολότεροι τρόποι για να έχετε την καλύτερη απόδοση ενώ προσεγγίζετε όλες τις σημαντικές πλατφόρμες.
  1. Εάν πιστεύετε ότι τα διαφορετικά τμήματα κοινού θα αποδίδουν διαφορετική αξία ανά μετατροπή, μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστά σύνολα διαφημίσεων για κάθε τομέα.
  • Ορίστε ένα διαφορετικό ανώτατο όριο προσφοράς για κάθε ομάδα διαφημίσεων.
  1. Εάν είναι δυνατόν, εφαρμόστε ένα ανώτατο όριο προσφορών όταν χρησιμοποιείτε το χαμηλότερο κόστος.
  • Τα ανώτατα όρια προσφορών ή οι μέγιστες προσφορές ενδέχεται να μειώσουν την πιθανότητα να πληρώσετε περισσότερα για την επισκεψιμότητα από την αξία που λαμβάνετε σε αντάλλαγμα. Η χρήση των ανώτατων ορίων προσφοράς σας επιτρέπει επίσης να ισοσκελίσετε την αξία σε πολλές καμπάνιες.
  1. Χρησιμοποιήστε τη Βελτιστοποίηση τοποθέτησης και τη βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού καμπάνιας ώστε να υπάρχει μια σταθερή ροή σε ολες τις πλατφόρμες.
  • Αυτό σας επιτρέπει να λάβετε τη μεγαλύτερη δυνατή αξία από τον προϋπολογισμό σας σε όλες τις καμπάνιες.
  1. Εστιάστε στις μετρήσεις που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.
  • Αν επιδιώκετε προσφορές για μετατροπές και το κόστος ανά μετατροπή σάς βελτιώνεται, αλλά το κόστος ανά χίλιες προβολές ανεβαίνει, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.