Είστε μακαρονάδες; Καλά κάνετε!

0
98

Είστε από εκείνους που θα μπορούσαν να ζήσουν μόνο με ζυμαρικά και τα λιγουρεύονται όλες τις στιγμές της ημέρας;

Είτε προτιμάτε τα μακαρόνια σας με τον κλασσικό κιμά και τυράκι, είτε είστε πιο γκουρμέ τύποι, το πάθος σας επιτέλους δικαιώνεται!

Σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες, που δικαιώνουν τους απανταχού μακαρονάδες, το δημοφιλές αυτό φαγητό μπορεί να προστατεύσει την υγεία μας με πολλούς και απρόσμενους τρόπους.

2

Δείτε παρακάτω κάποια  από τα οφέλη των ζυμαρικών στην υγεία μας:

Είναι… αγχολυτικά

Τα μακαρόνια, ως πηγή υδατανθράκων, αυξάνουν  τα επίπεδα σεροτονίνης στον οργανισμό μας. Η σεροτονίνη -γνωστή και ως ορμόνη της ευτυχίας- είναι η χημική ουσία που μειώνει τα επίπεδα του στρες και μας βοηθάει να χαλαρώνουμε.

 

Αποτελούν ασπίδα προστασίας για τα εγκεφαλικά

Οι φυτικές ίνες που περιέχονται κυρίως στα ζυμαρικά ολικής άλεσης προστατεύουν τον οργανισμό από την υψηλή χοληστερίνη, μειώνοντας σημαντικά τις πιθανότητες ενός εγκεφαλικού επεισοδίου.

 

Βοηθούν στη συγκέντρωση

Είναι πλούσια σε υδατάνθρακες οι οποίοι χαρακτηρίζονται από τους ειδικούς ως το «καύσιμο του εγκεφάλου» και συμβάλλουν στην αύξηση της συγκέντρωσης.

5

Αυξάνουν τα ερυθρά αιμοσφαίρια

Τα λευκά ζυμαρικά είναι μια σημαντική πηγή φυλλικού οξέος το οποίο συμβάλλει στην ανάπτυξη ερυθρών αιμοσφαιρίων.

 

Βελτιώνουν την όραση

Τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως είναι πολύ καλή πηγή καροτενοειδών τα οποία είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την όραση.

 

Αυξάνουν την οστική πυκνότητα 

Περιέχουν επίσης ασβέστιο το οποίο αυξάνει την οστική πυκνότητα και αποτελεί ασπίδα κατά της οστεοπόρωσης.

4

 

Ρυθμίζουν το σάκχαρο

Τα  μακαρόνια  περιέχουν επίσης μαγγάνιο, το οποίο μεταβολίζει τους υδατάνθρακες και συμβάλλει στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.

 

Είναι σημαντική πηγή σελήνιου

Τόσο τα λευκά όσο και τα ολικής αλέσεως ζυμαρικά είναι εξαιρετικές πηγές σεληνίου, το οποίο έχει αντιοξειδωτική δράση, συμβάλει στην υγεία των σπερματικών κυττάρων, μειώνει την κόπωση και τις πιθανότητες κατάθλιψης.

vagelitsas.gr