Νέα στοιχεία σχετικά με τα ποσά που ξοδεύουν μεγάλες εταιρείες για τον επηρεασμό της αμερικανικής κυβέρνησης αλλά και των μελών των αμερικανικών Lobby είδαν το φως της δημοσιότητας πρόσφατα. Σύμφωνα με τον αμερικανικό νόμο, οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να ανακοινώνουν αυτά τα ποσά, και βάση του νόμου αυτού η Alphabet, μητρική της Google, αποκάλυψε στο Κογκρέσο ότι το 2018 δαπάνησε 21,2 εκατομμύρια δολάρια, περισσότερα από κάθε άλλη χρονιά και πιο πολλά από κάθε άλλη αμερικανική τεχνολογική εταιρεία.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ, το 2017 η Google είχε ξοδέψει 18,04 εκατ. Δολάρια για lobbing, ενώ το προηγούμενο ρεκόρ ήταν πάλι δικό της, όταν το 2012 είχε δαπανήσει 18,22 εκατ. δολάρια. Δεύτερο σε δαπάνες λόμπινγκ πέρυσι, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, ήλθε το Facebook με 12,62 εκατ. δολάρια, επίσης περισσότερα από κάθε άλλο προηγούμενο έτος (το 2017 είχε δαπάνες 11,51 εκατ. δολ).
Τόσο η Google όσο και το Facebook αντιμετώπισαν έναν κυκεώνα προβλημάτων το 2018, καθώς οι αμερικανικές αρχές, το Κογκρέσο, τα μέσα ενημέρωσης και οι καταναλωτές-χρήστες έστρεψαν την προσοχή τους στις πρακτικές των δύο εταιρειών για ζητήματα προστασίας της ιδιωτικότητας, ελεύθερου ανταγωνισμού, παραπληροφόρησης, χρήσης αλγόριθμων με πολιτικές και άλλες μεροληψίες, φοροαποφυγής κ.α.
Δύο άλλες τεχνολογικές εταιρείες, η Microsoft και η Apple, που δεν αντιμετώπισαν την ίδια αρνητική δημοσιότητα και πίεση, δαπάνησαν λιγότερα χρήματα σε λόμπινγκ πέρυσι: η πρώτη 9,52 εκατ. δολάρια (περισσότερα από τα 8,5 εκατ. δολ. του 2017, αλλά λιγότερα από το ρεκόρ των 10,5 εκατ. δολ. το 2013), ενώ η δεύτερη 6,62 εκατ. δολάρια (λιγότερα και από τα 7,15 εκατ. δολ. που είχε δαπανήσει το 2017).