To Facebook ενισχύει τους κανονισμούς ανά τον κόσμο για τις εκλογικές διαφημίσεις

0
23

Σε ανακοίνωση προέβη το Facebook σχετικά με τις εκλογικές διαφημίσεις που θα αρχίσουν να προβάλονται σε αρκετές χώρες που έχουν φέτος εσωτερικές εθνικές εκλογές. Στην ανακοίνωση  αυτή, διευκρινίζουν τον νέο, ανανεωμένο κανονισμό που θα ισχύει για τους διαφημιστές αλλά και τους υποψήφιους, με σκοπό την μεγαλύτερη διαφάνεια των διαφημίσεων, των σκοπών που προωθούν αλλά και των μέσων και “οδών” χρηματοδοτησής τους

Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση του Facebook :

Καθώς ετοιμαζόμαστε για μεγάλες εκλογές ανά τον κόσμο φέτος, συνεχίζουμε να επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην παρεμπόδιση των εξωτερικών παρεμβολών και στην παροχή περισσότερων πληροφοριών στους ανθρώπους, σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπουν στις πλατφόρμες μας.

Το έργο μας φέτος βασίζεται στις προσπάθειες διαφάνειας των πολιτικών διαφημίσεων που ξεκινήσαμε στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βραζιλία. Οι πολιτικοί διαφημιζόμενοι σε αυτές τις χώρες πρέπει να επιβεβαιώσουν την ταυτότητα και την τοποθεσία τους πριν μπορέσουν να προβάλλουν διαφημίσεις, και οι διαφημίσεις τους στεγάζονται σε μια δημόσια “βιβλιοθήκη διαφημίσεων” με δυνατότητα αναζήτησης για έως και επτά χρόνια.

Τους προσεχείς μήνες, θα προωθήσουμε πρόσθετες προφυλάξεις πριν από τις επερχόμενες εκλογές σε ορισμένες χώρες.

  • Νιγηρία και Ουκρανία: Θα επεκτείνουμε προσωρινά την επιβολή της νομοθεσίας και δεν θα δεχθούμε ξένες εκλογικές αναφορές γύρω από τις εκλογές τους, ξεκινώντας από τη Νιγηρία στις 16 Ιανουαρίου.
  • Ινδία: Τον Φεβρουάριο, θα ξεκινήσουμε μια “βιβλιοθήκη διαφημίσεων” και θα επιβάλουμε εξουσιοδοτήσεις πριν από τις γενικές εκλογές της χώρας αυτήν την άνοιξης.
  • ΕΕ: Σχεδιάζουμε την ανάπτυξη εργαλείων διαφάνειας διαφημίσεων πριν από τις εκλογές του Μαΐου.
  • Παγκόσμια: Μέχρι το τέλος Ιουνίου, θα παρέχουμε ένα σύνολο αυτών των εργαλείων για διαφημιστές σε όλο τον κόσμο.

Φωτίζοντας το τοπίο των πολιτικών διαφημίσεων, τα ειδησεογραφικά πρακτορεία, οι ρυθμιστικές αρχές, οι ομάδων πίεσης και οι ομάδες ανθρώπων οπουδήποτε στον κόσμο μπορούν να οδηγήσουν τους διαφημιστές αλλά και την πλατφόρμα μας να γίνουμε όλοι μαζί πιο υπεύθυνοι απέναντι σε εκλογικές διαφημίσεις.