Στο ετήσιο συνέδριο του Facebook που αφορά developers, στο F8, ανακοινώθηκαν οι νέες εξελίξεις στην πλατφόρμα που θα λάβουν πραγματοποιηθούν τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Οι ανακοινώσεις αφορούσαν από μικρές βελτιώσεις και προσθήκες σε ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες, μέχρι και καινοτόμες αλλαγές που θέτουν το κόσμο του Facebook σε μια νέα βάση. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν τις 8 κυριότερες ανακοινώσεις που θα φέρουν επανάσταση στον κόσμο του μάρκετινγκ:
1. Messenger Βots
Μέχρι πρότινος η υπηρεσία υπήρχε μόνο σε ορισμένες επιχειρήσεις δίνοντας τη δυνατότητα στους users να καλούν Uber μέσω του app ή να επικοινωνούν με τα ξενοδοχεία Hyatt και να κάνουν κρατήσεις δωματίων. Πλέον άνοιξε για όλες, σε beta μορφή και οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν την πλατφόρμα ώστε να δημιουργήσουν αυτόματα bots για άμεση, εύκολη και λιγότερο οικονομικότερη εξυπηρέτηση του κοινού.
2. Instant Articles
Στην F8 έγιναν διαθέσιμα σε όλους τους publishers τα Instant Articles και αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για το News Feed σας. Σύμφωνα με τους αριθμούς τα instant articles παίρνουν 20% περισσότερα κλικς, 30% περισσότερα shares και οι χρήστες είναι 70% λιγότερο πιθανό να εγκαταλείψουν το άρθρο πριν το διαβάσουν.
3. Virtual Reality
Το Facebook παρουσίασε στο F8 την τεχνολογία που ονομάζει “Social VR” και που στο μέλλον θα επιτρέπει σε χρήστες να συναντιούνται σε ψηφιακούς VR χώρους, με στόχο να “εκμηδενίσει” την φυσική απόσταση μεταξύ των χρηστών. Ακόμη, παρουσιάστηκε και η 360 camera που χρησιμοποιήθηκε για την δημιουργία Vitrual Reality video. Μεγάλα brands με υψηλά budgets, που θα προτιμήσουν να επενδύσουν πρώτα, θα έχουν σίγουρα μεγάλα οφέλη από το VR.
4. Live Video API
To live video είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στη digital τεχνολογία του μέλλοντος και γι αυτό και θα δίνει τη δυνατότητα πλέον σε όλους να κάνουν live broadcast, είτε από κινητό, είτε και από desktop. Τα brands και οι publishers μπορούν να επενδύσουν σε αυτή τη νέα δυνατότητα και να την χρησιμοποιήσουν τόσο για τις προωθητικές ενέργειές τους όσο και για την μετάδοση ειδήσεων. Τέλος, ο αλγόριθμος του News Feed θα δίνει προτεραιότητα σε live broadcasts, οπότε όσοι τα χρησιμοποιήσουν από νωρίς θα έχουν πλεονέκτημα.
5. Video Discovery
Σίγουρα το Youtube παραμένει ο κυρίαρχος του online video content και γι αυτό το λόγο το Facebook κάνει μια πολύ δυναμική κίνηση για να χτυπήσει το “βασιλιά” λανσάροντας το Videο Discovery Hub. Αυτή η πλατφόρμα του Facebook για αναζήτηση βίντεο δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσεις τα πιο δημοφιλή βίντεο είτε live είτε όχι. Το αποτέλεσμα που θέλει να δει το Facebook είναι πέρα από τα περισσότερα views στα videos στην πλατφόρμα αυτή, και στο Upload ολοένα και περισσότερων βίντεο.
6. Profile Expression Kit
Όταν γίνει open για όλους θα δοθεί η δυνατότητα σε όλα τα profile αλλά και τα pages να ανεβάζουν κινούμενες εικόνες σαν profile pic. Τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν πολύ δημιουργικά αυτή τη δυνατότητα και να διακριθούν.
7. Save button
Τo Facebook θα επιτρέπει, από όλες τις συσκευές να αποθηκεύσεις μία ανάρτηση “save for later” για να τη δεις αργότερα . Επιπλέον θα υπάρχει και η δυνατότητα στους publishers να κάνουν embed σε web pages ένα κουμπί “Save to Facebook”, το οποίο θα επιτρέπει σε επισκέπτες να αποθηκεύουν άρθρα στο Facebook χωρίς να είναι logged in. Όλα τα παραπάνω θα βρίσκονται σε ένα tab στο προφίλ τους.
8. Crossposted Videos
Είναι σύνηθες πολλά brands να έχουν πάνω από μία σελίδες κάτω από τον Business Manager account τους για να προσεγγίσουν διαφορετικά κοινά. Όσον αφορά τη διαχείριση τους μπορεί να θέλουν να κάνουν upload κάποιο βίντεο σε όλες τους τις σελίδες ταυτόχρονα. Πλέον το βιντεο ανεβαίνει μία φορά και μπορεί ο διαχειριστής να παραχωρήσει δικαιώματα χρήσης στις σελίδες που διαχειρίζεται.