10 τροφές με περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι

0
187

Βάλε αυτές τις τροφές στο καθημερινό σου πρόγραμμα και αύξησε την ποσότητα της βιταμίνης που προσλαμβάνεις

Οι τροφές που περιέχουν βιταμίνη C θα πρέπει να υπάρχουν στο καθημερινό σου πρόγραμμα, μιας και πρόκειται για ένα βασικό θρεπτικό στοιχείο που δεν πρέπει να λείπει από τον οργανισμό σου.

Μπορεί στο μυαλό σου να έχεις συνδεδεμένη τη βιταμίνη C με τα πορτοκάλια, όμως, οι παρακάτω δέκα τροφές περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες της εν λόγω βιταμίνης.

Σημείωσε ότι οι μετρήσεις είναι από έρευνες που έχουν γίνει σε συγκεκριμένα προϊόντα, οπότε και οι τιμές είναι σχετικές, αλλά πολύ κοντά στην πραγματικότητα.

Επίσης, μπορεί να δεις ότι μερικές τροφές έχουν πολύ μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, αλλά είναι τρόφιμα που χρειάζονται μαγείρεμα, οπότε η βιταμίνη C που περιέχουν θα καταστραφεί στο μαγείρεμα – οπότε έχε στο μυαλό σου ότι οι ποσότητες αυτές ισχύουν στο ωμό τρόφιμο.

Πόση βιταμίνη C περιέχει ένα πορτοκάλι;

Τα 100 γρ. του φρούτου αυτού περιέχουν 53,2 mg βιταμίνης C.

Δες παρακάτω ποιες είναι οι τροφές που ξεπερνούν αυτή την ποσότητα.

1.Παπάγια

Halved and whole papaya fruits on the background
Halved and whole papaya fruits on the background

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση του φρούτου αυτού μπορεί να συμβάλλει στη λάμψη και την υγεία του δέρματος αλλά και των οστών. Ανάμεσα στις θρεπτικές ουσίες της παπάγιας, και η βιταμίνη C. Τα 100 γρ. προσφέρουν 62 mg βιταμίνης C.

2.Κόκκινο λάχανο

red cabbage isolated
red cabbage isolated

Ένα από τα λαχανικά που περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C (57 mg ανά 100 γρ) είναι το κόκκινο λάχανο που δίνει και ένα έξτρα χρώμα (και ενδιαφέρον) στη σαλάτα σου.

3.Κίτρινη πιπεριά

Yellow bell pepper on the wood background
Yellow bell pepper on the wood background

Όλα τα είδη πιπεριάς φαίνεται να έχουν πολύ μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C. Ακόμα και η κίτρινη, που χρησιμοποιείς σπανιότερα στα πιάτα σου. Ωστόσο, θα πρέπει να την βάλεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα, καθώς τα 100 γρ. περιέχουν 183,5 mg βιταμίνης C!

4.Μπρόκολο

Fresh Washed Broccoli Florets in Teak Bowl on Cedar Wood Table
Fresh Washed Broccoli Florets in Teak Bowl on Cedar Wood Table

Μία κούπα μπρόκολο περιέχει πολύ μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης, γεγονός που το αναδεικνύει σε ένα από τα καλύτερα λαχανικά για δίαιτα, αλλά και πολλά ακόμα θρεπτικά συστατικά. Ανάμεσα σε αυτά, και η βιταμίνη. Στα 100 γρ θα βρεις 89,2 mg της βιταμίνης.

5.Λαχανάκια Βρυξελλών

Fresh organic Brussels sprouts in a wooden tray shot on rustic wooden kitchen table. This vegetable is considered a healthy salad ingredient. Predominant colors are green and brown. Low key DSRL studio photo taken with Canon EOS 5D Mk II and Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
Fresh organic Brussels sprouts in a wooden tray shot on rustic wooden kitchen table. This vegetable is considered a healthy salad ingredient. Predominant colors are green and brown. Low key DSRL studio photo taken with Canon EOS 5D Mk II and Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM

Τα λαχανάκια Βρυξελλών έχουν κάνει δυναμικό comeback τα τελευταία χρόνια στο fitness προσκήνιο, λόγω των πολλών θρεπτικών συστατικών τους. Ανάμεσα στα πολλά θρεπτικά συστατικά τους είναι οι μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C (85 mg ανά 100 γρ).

6.Ακτινίδιο

Kiwi fruit on wooden background with copy space
Kiwi fruit on wooden background with copy space

Δύο ακτινίδια αποτελούν μια μερίδα που μπορείς να καταναλώσεις. Είναι πολύ πλούσια τόσο σε φυτικές ίνες όσο και σε βιταμίνη C. Μάλιστα πρόκειται για το φρούτο που περιέχει την περισσότερη βιταμίνη C σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο (97,2 mg ανά 100 γρ!).

7.Πιπεριά τσίλι

More Photos like this here...
More Photos like this here…

Οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C. Αν αγαπάς τις καυτερές γεύσεις, οι πιπεριές τσίλι είναι η ιδανική επιλογή. Τα 100 γρ. περιέχουν 143,7 mg της βιταμίνης αυτής!

8.Φράουλα

Strawberries on wooden table
Strawberries on wooden table

Τα 100 γρ. φράουλες περιέχουν πολύ μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης C σε σχέση με το πορτοκάλι. Για την ακρίβεια, περιέχουν 58,8 mg. Φρόντισε λοιπόν να τις βάλεις στην καθημερινότητά σου, όποτε είναι η εποχή τους.

10.Κόκκινη πιπεριά

Vibrant stack of red peppers.
Vibrant stack of red peppers.

Όπως προαναφέραμε, οι κόκκινες πιπεριές γενικότερα έχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C. Αν δεν αντέχεις την καυτερή πιπεριά, προτίμησε την κλασική, κόκκινη πιπεριά.100 γρ. κόκκινης πιπεριάς περιέχουν 81,17 mg βιταμίνης C!

ΠΗΓΗ: www.shape.gr